Trobada ecumènica a Sant Feliu: la Cantata d’Advent

El passat divendres dia 2 de desembre es va celebrar una Cantata d’Advent a l’església Evangèlica de Sant Feliu organitzada pel Centre Ecumènic de Catalunya. Vam comtar amb l’esplèndida participació del grup musical de l’Església Unida de Terrassa dirigit per Marta Jordà. A l’acte hi van participar el Pastor Emèrit   Miquel Garcia, el Mossen Bicari Genetal Josep Maria Domingo, el Diaca Delegat d’Ecumenisme del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat Xavier Artigues i la Pastora Ruth Giordano de l’Església Unida de Terrassa. Van asistir membres de les parròquies de Sant Feliu i de l’esglèsia Evangèlica. Va ser una vetllada molt agradable on vam gaudir de la música, la lloança i adoració conjunta al nostre Senyor.

El pasado viernes día 2 de diciembre se celebró una Cantata de Adviento en la iglesia Evangélica de Sant Feliu organizada por el Centro Ecuménico de Cataluña. Contamos con la espléndida participación del grupo musical de la Iglesia Unida de Terrassa dirigido por Marta Jordà. En el acto participaron el Pastor Emérito Miquel Garcia, el Mossen Bicario Genetal Josep Maria Domingo, el Diácono Delegado de Ecumenismo del Obispado de Sant Feliu de Llobregat Xavier Artigues y la Pastora Ruth Giordano de la Iglesia Unida de Terrassa. Asistieron miembros de las parroquias de Sant Feliu y de la iglesia Evangélica. Fue una velada muy agradable donde disfrutamos de la música, la alabanza y adoración conjunta a nuestro Señor.

EESF
info@esglesiasantfeliu.com